• Polski
  • English
  • Українська
  • Usługi kadrowo płacowe

    Usług kadrowo płacowe

    W ASK Audit w obszarze HR zajmujemy się ogółem spraw związanych z dokumentowaniem oraz przebiegiem zatrudnienia pracowników i świadczeniobiorców naszych Klientów. Projektujemy i przygotowujemy umowy o pracę (w tym indywidulane rozwiązania dedykowane specyficznym wymaganiom Klientów), zakresy obowiązków, umowy o zakazie konkurencji, opisy stanowisk, umowy zlecenia oraz dzieło. Sporządzamy również dokumentację związaną z wszelkimi zmianami w stosunku pracy: porozumienia, wypowiedzenia oraz dokumenty, związane z szeroko rozumianą dyscypliną pracy. Kontrolujemy ważność badań lekarskich i zaświadczeń. Wobec wszelkiej dokumentacji związanej z przebiegiem pracy tworzymy i utrzymujemy akta osobowe, zarówno w tradycyjnej formie papierowej, jaki i w formie elektronicznej, według najwyższych standardów bezpieczeństwa.

    Oprócz dokumentowania indywidualnych przebiegów zatrudnienia poszczególnych pracowników, w ramach HR wspieramy naszych Klientów także we wdrażaniu wewnętrznych regulacji, między innymi poprzez tworzenie regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów związanych z użytkowaniem samochodów służbowych oraz innych niezbędnych instrukcji i regulacji wewnętrznych właściwych dla obszaru obsługi kadrowo płacowej.

    Indywidualny dostęp do specjalistycznego oprogramowania kadrowego

    W ramach naszych usług z obszaru kadry i płac oferujemy naszym Klientom i ich zespołom dostęp do programu kadrowo-płacowego Symfonia R2 Płatnik, który pozwala nie tylko efektywnie i zgodnie z prawem rozliczyć płace oraz prowadzić dokumentację pracowniczą ale również usprawnia komunikację z pracownikami. Dzięki temu programowi eliminujemy wiele przypadków papierowego obieg dokumentów pomiędzy działem kadr i pracownikami. W istotny sposób usprawniamy procesy w takich obszarach jak na przykład zgłaszanie nieobecności, czas pracy czy rozliczanie delegacji, a pracownicy dostają dostęp do aktualnej informacji na temat swoich zarobków, czy wykorzystania urlopów.

    W ramach umowy o obsługę księgową świadczymy następujące usługi z obszaru kadr i płac:

    • Prowadzenie teczek osobowych pracowników, kartoteki wynagrodzeń, urlopy, ewidencję czasu pracy;
    • Bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowej;
    • Przygotowywanie list płac, list wypłat z tytułu umów zleceń, umów o dzieło;
    • Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy;
    • Ewidencja zwolnień i świadectw lekarskich, skierowania na badania;
    • Rejestracja i wyrejestrowanie pracownika w ZUS, deklaracje rozliczeniowe DRA, RCA, RSA i inne, raporty RMUA;
    • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego PIT-4R, rozliczenia roczne pracowników PIT-11, PIT-40;

    Szukasz księgowego do prowadzenia spraw kadrowych swoich pracowników? Zespół biura rachunkowego ASK-AUDIT zadba o Twoje potrzeby i profesjonalnie poprowadzi rozliczenia twoich pracowników oraz ich dokumentację. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu oraz zapytaj ASKa o poradę.